pátek 15. února 2008

Modrá slza

1.
Jsme jako dvě vločky... nakrátko spolu,
vždyť přeci - přitulit se je hřích.
A jednou spadnem, roztajem,
kam odejde cit???

Sníh je smutný a smutek padá z oblohy.
Měl bych mlčet, ale nejde to...
Jsi má nemoc a já žiju nemocí...
Zbývá jen bezmoc!
Le chaim!

* * *

Nejsme tu jeden pro druhého,
přesto chceme, chci, chceš?

Sny jsou jen ideály
a hvězdy se nám smějí!

Jsme dva blázni...

* * *

Máme rty posypané vločkami,
leč černý je sníh...
Umíráček vyzvání a je to paradox.
Le chaim!

2.
Myslíš, že jsem zestárnul?
Znám Tě celý život, ne těch pár pitomejch měsíců!

Znám tě méně, než Tvůj hřeben
a žárlím na Tvůj zubní kartáček!

Ví všechna zvířata, že jsi krásná slečna!
Jsem zvýře, netvor, obluda..... chéri?
J'aime bien toi!!!

Nechci Tě zranit, ale víme to oba.....
Myslím vše dvojznačně, ale pořád jsi tu Ty!

* * *

Musíme přestat..... musíme, ale JÁ SAKRA NECHCI!

Rád bych Ti šeptal něžná slova,
rád bych tě objímal, hladil...
A možná to nikdy neudělám!

Chybíš mi broučku!

3.
Červenáš se za pravdu, protože lidé jsou sobci!
Máš krásný jméno.....

Jsi tajemství, ze kterého mě mrazí,
mám z Tebe strach, mám strach sám ze sebe a...
a................................................
Jsem smutný z Tvého úsměvu... :-(

Chtěl bych být s Tebou!
Chtěl bych tu být jen pro Tebe,
chtěl bych............

* * *

BOLÍŠ MĚ!

* * *

K čemu je mi vlastně doufat?
Když vím, že nic z toho nebude pravda,
když .............
vločky už přeci dávno roztály
a sních se barví domodra!

* * *

Jsi prostě moje sluníčko - a víš to,
víš, že............ co vlastně víš?
Znám Tě příliš dlouho...

Chci Ti dát pusu!

4.
Máme před sebou celý život,
celý lidský věk!
Ale...... připadá mi, že už mám všeho dost!

Chci si odpočinout,
nechci myslet, chci tě "jen" obejmout.

* * *

Nejradši bych Ti jednou provždy řekl sbohem,
ale nedokážu to!
Vždy jen nashledanou..... vždy si dávám naději.

Radši bych s Tebou roztál, než...............

* * *

Stále na Tebe myslím,
nedáváš mi spát.
A..... trápíš mě!

5.
Bojím se, že mi utečeš,
že se jednoho dne neozveš...

Já si to přeju, ale........ nemoh bych tak žít!

Žiju přítomností, budoucnost je stejně předem dána...

* * *

Nemůžu Ti nic slíbit,
nemůžu ti říct, co bude v příští chvíli,
ale tato přítomnost je Tvoje!

I když se směju, musím plakat,
je mi smutno a stále mi scházíš!

* * *

Cítím - někde hluboko v sobě,
že jsme jedineční............ nechci to zničit,
takhle jsme nadevším, takhle jsme vším, takhle...

Jsi pro mě důležitá,
nechci tě ztratit - bojím se toho.
Bojím se víc, než bych Ti kdy přiznal...

* * *

Nemůžu Ti nic slíbit, ale chci abys to věděla...

Ať se stane, co se stane, vždycky tu pro mě budeš, vždycky budeš mít v mém srdci své místo a nikdy na Tebe nezapomenu...

Le chaim!

6.
Chci být něžný,
poslat Ti polibek po modrém balónku,
tam někde...........................
Jsi strašně daleko - a zase blízko!

* * *

Jsem tu pro Tebe!

7.
Jsem šťastný a umím se smát,
tak trochu díky Tobě,
bolí mě život, ale Ty mě hřeješ.

* * *

Věřím Ti!

* * *

8.
Tato přítomnost je jen naše,
svět se hnul...

Jednou se opět pohne,
jednou se možná odcizíme,
jednou se budem nenávidět - možná.......
Svět se hne, ale my zůstanem stejní
a já na Tebe nikdy nezapomenu!!!!!

* * *

Můžu Tě obejmout?
Můžu Ti dát pusu?
Můžu Tě pohladit?????

..........

Můžu Tě mít rád?

9.
Máš devět miliard jmen - nikdy je nenajdu všechna.
Máš velké srdce - nikdy je nedokážu celé obsáhnout.....

Jsi hezká slečna, provokuješ mě úsměvem :-)!

* * *

Víme to oba,
ale stejně to musím vyslovit,
takhle se přeci tušení stává výrokem a ten může být přeci pravdou, ne?

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj... hodne se mi ta basnicka libi, asi taky proto, ze vim, o cem mluvis, jelikoz uz dva roky prozivam podobne stavy...
nj, laska nelze koupit, nelze vynutit, a je krasna, smutna, depresivni,ale porad nekde uvnitr hreje a proto je... neobycejna...
Preju ti hodne stesti-- M.